De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (kinderen van 4-12 jaar) in kindercentra.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Uitvoering van de overeenkomst
- Verandering van de overeenkomst
- Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
- Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
- Kwaliteit van de opvang
- Kosten van de opvang
- Opvangtijden
Meer informatie
De brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Kinderopvang?’. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van het behandelen van uw klacht.
Uw klacht indienen bij de Geschillencommissie.
Geschilvrij certificaat 2022 Villa M
Wanneer u uw klacht digitaal bij ons indient, dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op de onderstaande groene knop. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download het formulier en stuur dit per post naar ons toe.